onsdag 13 april 2011

Det började med en filt...

Detta är min virk- och syblogg. Hoppas på att den ska få hänga med ett tag. Jag kommer inte uppdatera jätteofta, men ibland, och då med bilder på mina projekt, mest virkning men jag syr en del och pysslar lite annat också. Vill mer än jag har tid till. Tycker att återbruk av material är kul, att handla ett pysselpaket på panduro kan ju vem som helst göra men att se något gammalt i nya ögon är klurigare.
Är relativt ny på virkning, jag lärde mig virkning i grundskolan, men sen dess har jag inte virkat något förren när jag blev gravid 2008 och blev överfallen av pysselhormoner. Satt och virkade en hel babyfilt efter eget huvud, helt galet att jag fick färdigt den, men det var början till min virkmani. Det är fortfarande det jag är stoltast över att ha åstadkommit.

virka virkblogg pysselblogg babyfilt

virka babyfilt virkblogg virkning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar