måndag 12 december 2011

Garnbytarpaket


Idag plingade brevbäraren på dörren och hade med sig mitt garnbytarpaket. Så roligt att få ett paket som man inte vet något om från någon man inte vet något om men som har samma intresse i handarbete. Tror inte att ens min man skulle få ihop ett så klockrent paket till mig. Kaffe, glöggmix med recept och choklad till mig, lite gottis till barnen (storasyster i bakgrunden som väntar på att få sin choklad), två olika sorters garn och en kroknål. Letade faktiskt häromdagen efter en kroknål men det fanns inte i den garnaffären.

Det fanns en del referenser till Turkiet i paketet så jag tror att det är från bloggaren på en turkfrus vardag. Tusen tack!


Jag har inte skickat mitt paket än, börjar bli lite bråttom eftersom den skulle ha skickats senast igår men vi har firat 3-årsdag hela helgen.

3 kommentarer:

  1. Kul att du blev glad! Jag e lika glad att få ge det :) Hoppas inte kroknålen var för stor i storlek!

    SvaraRadera
  2. Vad kul med paket och härligt att det blev så rätt :)

    Grattis till dottern i efterskott. Visst är det otroligt vad fort det går. Minns det som igår när Alexander föddes och minns att även du hunnit föda barn och komma hem innan vi var hemma från bb :)

    Vad fint med rosa fordonstyg. Alexander ville ha en rosa mössa men det var det lila jag hade hemma. Ska matcha minstingen sen men har inte tagit mig tid att rita ett mönster till hans mössa. Hans huvud har ju vuxit så snabbt så han hade väl hunnit växa ur storleken ändå :P

    Vi gjorde julstjärnor med katrinplommon. Hallonsylt lät riktigt mumsigt :)

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilket härligt paket! Jag har haft en hektisk vecka, men idag ska jag uppdatera inlägget och länka till ditt fina paket! :)

    SvaraRadera