lördag 21 januari 2012

en lila börs

Det har blivit några till börsar sydda, är bara så dålig på att komma ihåg att fotografera innan de flyttar ut! Denna flyttade hem till min svägerska, tyget ropade hennes namn så fort jag såg det så det var helt självklart vem som skulle ha den.

 

 

Sen sydde jag en annan med samma yttertyg men ett annat ljusare yttertyg med en svart metallicbåge med turkosa pärlor som ville flytta hem till en vän, men den glömde jag fota.

Tygerna kommer från Karinottilia och börsbågen från mrsbao. Mönstret är eget. Tidigare alster finns här.


3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jättefin börs du har gjort!
    Lite pilleri, men väl värt mödan.
    Titta gärna in till mej, du har något
    att hämta där.... :-)

    SvaraRadera
  2. Så fin! Svägerskan blir säkert jätteglad!

    Sv: Visst är det värdelöst?! Det är inte Barnängen utan Natusan som vi annars använder (och som jag var och köpte i förmiddags). På den flaskan står det "inga tårar" och hon har aldrig gnällt när vi har använt det så det återgår vi till.

    SvaraRadera
  3. Hahaha, du trodde säkert att jag har en skruv lös! :-D Kollade inte ens om det verkligen var du! :-D Men nu vet du iaf det. :-)

    SvaraRadera