tisdag 31 januari 2012

Paketleverans

Jag har fått mitt paket från min hemliga garnbytarvän! Som inte är så hemlig längre. :-) Tack Humlan med bloggen Eva handarbetar. Jag blev faktiskt följare hos dig innan jag listat ut att det var du som var min bytesvän, helt säker blev jag först när jag fått rebusen "sårgegga + stor kulle" som namnet på din stad.


Superfint paket med gott och garn och annat. Garnet har jag hört mycket bra om men aldrig prövat så det ska bli roligt. Har faktiskt virkat lite amigurumis tidigare med, men inte så mycket på sistone och inget i den här storleken (mönstret är till ett gosedjur på 30 cm). Tusen tusen tack!

Vill förresten också säga välkommen till nya följare på bloggen! Alltid kul och peppande!


2 kommentarer:

  1. Kul ledtråd! Blir Varberg eller hur?! Jättefint paket, väntar med spänning på mitt :)

    SvaraRadera
  2. Roligt att se att paketet kommit fram. Ja, jag bor i Varberg, fru Bäver.
    Jag har börjat virka i detta garn, lättvirkat och arbetet växer snabbt. Enligt mönstret ska man använda virknål 3,5, men jag tyckte det blev för glest så jag bytte och började virka på nytt med 3,0. Det blev mycket bättre för mig. Jag har själv inte smakat på Mumingodis, men tyckte det passade dig. Eva

    SvaraRadera